Maailm avastamise alguses!

Kogu mu teekond saab alguse just sellest ühest mõttest. Ma tahan laiendada oma silmaringi ja näha kõike, mis mujal maailmas toimub. Selleks, et selline mõte teoks teha läheb palju aega ja kannatust ja loomulikult ressursse. Minu esmaseks ülessandeks on leida endale sõiduvahend millega saaksin oma teekonda alustada. Võimalusi on palju aga kui raha napib siis ei ole väga valikuid mida võtta. Olen otsustanud oma sõbra auto ära osta millega on mõnda aega ringi tripitud. Ta tahtis seda ammu juba maha müüa aga kõhkles koguaeg. Mõeldud tehtud. Olen nüüd uhke auto omanik .. autoga on vaja loomulikult palju tööd teha sest ta pole kõige uuem.

Leave a Reply

